Citroën ë-C4 po 4 letech: Zkušenosti, spotřeba, výhody a realita malobaterkáče
2. listopadu 2025189
V tomhle dílu Tygři na cestě se podíváme na to, jaké to je žít s elektromobilem Citroën ë-C4 po čtyřech letech každodenního používání – nebo spíš sezónního. Jaká je reálná dojezdová vzdálenost s baterií o kapacitě 45 kWh? Je malá baterka výhoda, nebo překážka? Proč ho majitel nabíjí jen mezi 20–80 % a co všechno mu vyhovuje víc než u hybridu?
🎯 Co se ve videu dozvíš:
Kolik kilometrů se s autem najelo a jak bylo využíváno
Jak funguje předehřev vozu a co to znamená pro komfort
Proč se majitel rozhodl pro elektromobil a ne hybrid
Jaký byl výběr mezi dalšími značkami (Hyundai Tucson, plug-in hybridy)
Praktické postřehy k nabíjení, tepelné čerpadlo a zimní provoz
👉 Sleduj až do konce, jestli přemýšlíš o přechodu na elektro – tohle je autentická zpověď bez filtrů.
5% sleva na EcoVolter nabíječky https://www.nabijelektromobil.cz/ s kódem TYGRI nebo TYGRISK
Kup Teslu přes můj odkaz a získej 11 000 Kč slevu: https://ts.la/jan827326
5% sleva na SOLAR STATION řízení fotovoltaiky https://www.solar-station.cz/ s kódem TYGRI nebo TYGRISK
10% sleva na zpoplatnění nabíječek s UniChargePay: https://unichargepay.com/register/muller.jan@gmail.com
10% sleva na moderní batohy, zavazadla a držáky TGRPD10 na https://www.peakdesign.cz
30% sleva na unikátní zážitek - svezení v driftující Tesle na: www.nejzabavnejsitesla.cz s kódem: TESLADRIFT
Poděkování lidem bez kterých by tento kanál nemohl fungovat:
Tesla referral: @pctechnik5299 Petr
Sponzor: @tomstanek8336
Podporovatel: @jaroslavzapletal8490 @miroslavpechar1220
Super díky: @DavidH.-cv8rp @SasynKamil @vswcz1 @qrs13 @pavolurbanik453